mandag den 30. december 2013

Tasken til sygehuset

Kæresten spurgte mig den anden dag om ikke jeg godt ville gå i gang med at få pakket taskerne til sygehuset. Så sødt <3 Med nu kun 13 dage til termin, begyndte han at blive lidt smånervøs for om det hele nu skulle gå igang inden jeg fik pakket taskerne og det ville han ikke risikere. Og jeg kan udemærket godt følge ham! 
Jeg har egentlig bare gået og ventet på at jeg skulle modtage den nye pusletaske så jeg kunne komme igang, så i går blev begge tasker pakket så meget som jeg nu kunne. Vi skal lige ud og shoppe de sidste småting den 2/1 og derefter vil begge tasker stå parat, lige med undtagelse af toilettasken. Denne hænger dog på badeværelset og er klar til at blive lukket og smidt i tasken når vi skal ud af døren. 

Vi fik også sat basen til autostolen i bilen i dag, så denne er også klar. Nu mangler vi efterhånden snart kun lillemanden <3 <3 tænk sig at han kommer lige om lidt!! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar