søndag den 8. december 2013

Der er jul i det lille hjem.

Der er blevet jul i det lille hjem! :) Hele hytten er nu rengjort og pyntet op, hvilket også betyder at både soveværelse og børneværelse endelig står færdigt! 
For en uge siden sad jeg og tudbrølede (de hormoner gør bare noget sindsygt ved en sommetider!!) i nærmest 3 dage, og hvis ikke jeg græd, var jeg sur og helt sikkert også urimelig indimellem. 
Jeg var sikker på at vi aldrig blev færdige med de to værelser og at vi ihvertfald slet ikke nåede at få pyntet til jul ;o) Men takket være en skøn og hjælpsom familie, så er værelserne nu færdige og julen har sænket sig over vores hjem <3

Vi har endnu ikke sat møbler ind på værelserne, for vi skal liiiiige have en elektriker forbi og ordne det sidste strøm, før jeg gider at slæbe en masse derind. 
Dog er planen at han kommer forbi her i ugen og at vi inden lørdag har et soveværelse og et næsten færdigt børneværelse. Glææææææder mig til at vise børneværelset frem for jer! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar