lørdag den 21. december 2013

Kan nå mine fødder igen!

Tænk sig, det er nemmere at komme ud af sengen og jeg kan nå mine fødder igen - dog med en lille smule besvær, men langt nemmere end før! Det er så behageligt på den front, efter han er blevet vendt. Det er så tydeligt at jeg ikke længere har hans hovedet helt oppe i mine højre ribben længere.
Dog kan jeg godt mærke at det nu tynger mere ned af til og maven føles på en eller anden måde lidt tungere at bære rundt på. Jeg får indimellem nogle rimelig store jag nede i underlivet, og håber det simpelthen er fordi han bare er ved at skrue hovedet godt ned i mit bækken. 

Han giver den ellers gas derinde, og har gjort det lige siden igår - men som kæresten siger; Nu kan han jo også bedre bruge sine ben, før sad han nærmest på dem. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar