lørdag den 28. december 2013

Scanning og JM

Glææææææder mig helt vildt til scanning og JM besøg på mandag den 30/12. 

Jeg er ret overbevist om at han stadig vender med hovedet ned af, så det kommer virkelig bag på mig hvis han skulle have vendt sig - nu er der jo stadig 2 dage tilbage, så han kan jo nå det, men som det ser ud nu, så er jeg ret overbevist. Og så bliver det da super spændende om de lige vækstscanner ham når vi nu er derinde. Jeg håber det da jeg super godt kunne tænke mig at vide hvad han efterhånden vejer her 14 dage før termin :-D

Ellers så glæder jeg mig til at besøge JM igen og forhåbentlig vise hende at lillemanden ikke er så umedgørlig som vi har joket med, fordi han forhåbentlig stadig ligger med hovedet ned af ;-) Vi har jo de sidste par gange snakket lidt om at han er en værre bandit osv. og da hun så det var os hun skulle ind til, da vi var inde til vendingsforsøg, grinede hun blot og rystede på hovedet, fordi hun jo egentlig fik ret i  at han er en rigtig drillepind! 
Jeg/vi fik også set en hel anden side af min JM. Det er jo lidt noget andet om man mødes på sygehuset eller bare til en alm. JM konsultation synes jeg og jeg kunne også mærke stor forskel på hvordan jeg så hende. Det var første gang min kæreste mødte hende, da hun har været syg eller haft fri de to gange han har været med ved JM. Han kunne også rigtig godt lide hende. Vi fik set en meget mere nærværrende person på sygehuset og vi fik jo snakket en hel del mere om alt muligt andet end det man gør til en konsultation. Jeg synes det var super rart, og derfor glæder jeg mig helt vildt til at skulle ind til hende igen på mandag :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar