tirsdag den 31. december 2013

Plukveer der tiltager i styrke

Jeg kan godt mærke vi er ved at nå sidste del af graviditeten, på mine plukveer. De tager mere til i styrke når de kommer, og nogle gange er de ret kraftige så jeg faktisk bliver en smule forkvalmet af dem, fordi det hele bare spænder op. Når jeg vågner om natten og skal tisse har jeg også nærmest en laaaaaang plukve indtil blæren bliver tømt. Det kan være super ubehageligt og mega svært at komme ud af sengen med en så hård og mega spændt mave!
Det er heldigvis ganske normalt at de bliver værre/kraftigere i slutningen af graviditeten, og det siges jo at plukveer er øvelser livmoderen gør sig til rigtige veer. Ih guder jeg må have en livmoder der efterhånden er top klar til rigtige veer ;o) Dog ser jeg MEGET gerne at de venter med at komme til engang efter den 3/1 - vil gerne lige på den anden side af nytår, før lillemanden melder sin ankomst <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar