mandag den 30. december 2013

Kontrolscanning og JM besøg

Kontrolscanningen i dag gik super godt! Lillemanden ligger stadig med hovedet nedad :-D Jeg var nærmest 100% sikker på det, men det er super skønt lige at få det bekræftet. 

JM besøget efterfølgende gik også super fint. Min JM bliver ved at rose maven til skyerne, og så bliver man jo super glad selv. Hun siger alt bare sidder så perfekt og at det er så nemt at mærke på den. Faktisk var hun lidt ærgerlig over at de ikke havde en ordentlig flok 2. semester jm-studerende lige nu, som kunne få lov at mærke mig på maven ;-) 

Jeg har fået en ny tid til JM den 14/1, altså 40+2, men den satser vi på ikke at gøre brug af. Jeg håber virkelig at fødslen går igang inden, og at vi er så heldige at ramme en dag hvor vores egen JM er på fødegangen! Ville elske at føde sammen med hende..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar