torsdag den 26. december 2013

Hvis nu.....

....han skulle vende sig igen, opdager vi det til scanningen den 30/12. Og så skal der jo tages stilling til: Hvad gør vi så?

Beslutningen er faktisk allerede taget, min kæreste og jeg imellem! Vi vil i så fald bede om at få et planlagt kejsersnit! Det huer mig bestemt ikke, og min drøm om en naturlig fødsel brister, men jeg har en ide om at der er en mening med mange ting. Og i og med han er blevet vendt en gang, vil jeg mene der er en mening med det hvis han vender sig tilbage til den gamle stilling. 
Jeg vil simpelthen ikke udsætte ham for endnu et vendingsforsøg, og heller ikke mig selv og min kæreste for den sags skyld. Det gik super fint første gang, men det var noget af et chok for mig (ja kæresten nåede ikke helt at registrere hvad der egentlig foregik) da hans hjertelyd pludselig var meget langsom og vi hurtigt skulle ind og have kørt en strimmel efter vendingen. I et splitsekund var jeg sikker på at det vendingsforsøg endte ud i et akut kejsersnit! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar