mandag den 16. december 2013

Højgravid

Tænk sig, jeg kan kalde mig for højgravid. Jeg har sagt det mange gange før og jeg siger det nu igen - jeg kan simpelthen ikke følge med!!!
Tiden er bare fløjet afsted og med al den ombygning vi har været igennem i denne graviditet, (først køkken og stue og dernæst soveværelse og børneværelse) føler jeg til tider at jeg ikke har haft tid nok til at nyde denne graviditet. Desuden har det heller ikke været let når jeg samtidig blev sygmeldt i Oktober, og derved var ret begrænset i mine gøremål. Jeg har altid haft en forestilling om hvordan min graviditet skulle være - ja, hvilken pige har nærmest ikke det? Det er lidt ligesom den med prinsessebrylluppet de fleste piger fantasere om - jeg skulle fortsat være aktiv, gå lange ture med hunden, ud og vise maven frem osv. Jeg har selvfølgelig været uden for husets 4 vægge og får også rigtig mange positive kommentarer omkring maven. :-) Lige pt. elsker jeg at være gravid, jeg elsker ventetiden - lige nu - og jeg nyder at have noget at se frem til og glæde mig til <3

Det er meget vemodigt at tænke på at min termin nu er om under 4 uger. Det er jo helt vildt!! <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar