torsdag den 19. december 2013

BabySam

Tirsdag efter besøget hos jm tog vi i BabySam og fik hentet alt hjem lige pånær barnevognen :-)
Hvor var det fedt at få det hjem!! Den ting der egentlig gjorde størst indtryk på mig, at få indenfor derhjemme, var autostolen. Måske det er tanken om at det er den han skal hjem i <3

Vi opdagede ret hurtigt da, da vi tømte bilen, at der manglede et sæt sengetøj. Jeg havde bestilt både Sebra patch og Sebra Grafisk i babystørrelse. Patch sengetøjet var der ikke og jeg skyndte mig derfor at ringe til BabySam, men kunne ikke komme igennem. Blev bare smidt af efter at have stået i kø som nummer 1 i lidt over 5 minutter.
Vi måtte derfor ud i bilen igen og køre inde til dem. Vi blev mødt af god service fra starten og det viste sig hurtigt hvor fejlen lå. Min umiddelbare tanke var egentlig bare at måske havde forputtet sig i barnevognen, men det var desværre ikke tilfældet. Det viste dig nemlig at modellen er udgået og udsolgt i BabySam. De nåede altså ikke at tage det sæt fra som jeg egentlig havde bestilt! :-(

Jeg blev tilbudt det sæt der går istedet for patch sengetøjet, men det ønsker jeg ikke, i og med det ikke passer ind på værelset. Så blev jeg tilbudt et magen til det jeg i forvejen havde, men hvem gider have to ens sæt? Jeg fik derfor mine 400kr retur og så måtte jeg jo hjem til computeren og se om jeg kunne finde det på nettet.

Jeg skulle alligevel have bestilt nogle knager til værelset, også fra Sebra så det var egentlig ok. De fleste webshop havde stadig sengesættet, men ikke den farve knag jeg gerne ville have. Til sidst lykkedes det mig endelig at finde en webshop der havde både sengesættet og knagene og så var sengesættet enda på tilbud!! Og med knagene oveni skulle jeg blot handle for 80kr mere og så ville jeg opnå gratis fragt, istedet for at ligge 50kr i fragt. Så for 508kr fik jeg sengesættet, 3 knager i den ønskede farve og to bamser fra Sebra der også var på tilbud. Så gør det ikke så meget at jeg skal vente et par dage før værelset kan stå helt færdigt :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar