tirsdag den 3. december 2013

4. Jm besøg

Så fik jeg også overstået det. Der sker jo ikke alverden til de konsultationer udover at jeg får målt bt, tjekket urin, hørt hjertelyd, trykket på maven, målt SF mål og så spørger hun om alt er som det skal være. 

Lillemanden ligger - surpriiiiise - stadig forkert!! Jeg fortalte at jeg frygtede ret meget for for tidlig fødsel eller kejsersnit. Det var bare lidt som om at hun snakkede forbi mig og udenom på en eller anden måde :-( 
Jeg fortalte også om min ubehagelige oplevelse i fredags, og hun mente at det var fordi jeg havde klemt på hovedpulsåren (eller en eller anden åre der løber i ryggen) og at det var derfor jeg havde oplevet de ubehagelige ting. 

Egentlig skulle jeg have en ny tid om 3 uger, men det er juleaften så skal allerede afsted igen om 14 dage, hvor vi skal snakke vendingsforsøg hvis han stadig ikke har vendt sig. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar