onsdag den 11. december 2013

Lille dreng med sin egen vilje!!

Det er lige nøjagtig sådan en der ligger i min mave, trygt og godt og han elsker moderkagen. Han ligger nemlig og putter sig godt og grundigt i den. Nu er der så bare det minus ved det hele, at min moderkage ligger i toppen af maven, dvs. at lillemanden stadig ligger med hovedet op og numsen ned! :-( Og intet tyder på at han så meget som har overvejet at få vendt sig..

Til skanningen mandag kunne vi godt fornemme på lægen, at vi nok  skulle forberede os på et vendings forsøg imellem jul og nytår. ØV!
Jeg havde sådan håbet at vi kunne undgå det, men jeg begynder godt nok at tvivle på at den knægt han vender sig. Han har til på tirsdag, hvor jeg skal til JM igen, og så skal hun henvise os videre hvis han endnu ikke har vendt sig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar