tirsdag den 31. december 2013

Godt nytår

Sikke et år det har været!

Vi startede året med et mislykket forsøg i behandling, hvor der ikke var nogen æg til oplægning. Det var et ordentligt hak i selvtilliden og i vores forløb. Det var så psykisk hårdt at komme igennem. 
Men! Vi kom igennem det - sammen! <3 og det hele endte jo super lykkeligt med en positiv graviditetstest/blodprøve fredag den 10. maj. Jeg husker dagen som var det igår. Det var så fantastisk og nu ligger der en helt færdig baby i min mave, som vi bare venter på kommer ud til os. 

Det bliver en fantastisk start på 2014, når han kommer til verden. Vi glæder os så meget til livet som forældre med vores lille ønskebaby, der har været længe ventet. 

Jeg håber I i det nye år fortsat vil følge min blog - jeg glæder mig ihvertfald til at dele en masse med jer! :-)

GODT NYTÅR DERUDE KÆRE LÆSERE. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar