søndag den 29. december 2013

Pusletasken

Ja, jeg fortrød..... Jeg havde jo egentlig købt modellen BEA fra ByStroom og var jo lykkelig for den og super glad.. Lige indtil vi skulle til at pakke alt ned for at gå igang med renoveringen af værelserne, og jeg så stoppede en masse i den. Jeg brød mig simpelthen ikke om formen den fik og synes den blev alt for stor og klodset. Jeg var så skuffet.. :-(
Jeg gik i gang med at kigge nogle andre modeller, men havde brug for at se dem i virkeligheden.. Tilfældigvis var kæresten og jeg i Salling en dag hvor der lige pludselig lå den lækreste pusletaske foran mig. Modellen var GAIDA ligeledes fra ByStroom. Den var så fin og lækker og jeg forelskede mig i den med det samme og satte derfor min BEA tilsalg. Den blev hurtigt solgt hvorefter jeg bestilte min nye taske og aldrig har jeg fortrudt det valg jeg tog. 

Jeg er så forelsket i denne skønhed, se den lige engang: 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar