søndag den 28. oktober 2012

Skal nogen vide noget?


Det kan jeg give et kort og bestemt svar på; nej!

Jeg vil gerne uddybe for jer, hvorfor vi har valgt at gå igennem det her, i al hemmelighed.

Vi synes det er meget privat det at lave et barn og noget man har sammen, mand og kone - kvinde og mand. Også selvom man er i behandling!
Der kan selvfølgelig komme et tidspunkt hvor man synes det hele bare er noget lort, rent ud sagt, og man har brug for nogen at snakke med det om, fordi der intet sker. Så tager vi den derfra, for pt. Synes vi det er fedt at have så stor en hemmelighed sammen, og der er indtil nu ingen der fatter mistanke, af hvad vi ved af. J

Vi har det begge fint, er glade og positive. Vi er endnu ikke kommet til et sted, hvor vi har haft svært ved at komme videre. Selvfølgelig har det hele ikke været ’en dans på roser’, men så har vi haft hinanden, og jeg har skrevet med nogle piger på nettet, som er i samme situation som os. Og det hjælper! J
Jeg har altid glædet mig til at komme – ud af den blå luft – og fortælle mine forældre at jeg er gravid. De bliver så glade! Ikke mindst at skulle fortælle min svigermor, at hun skal være farmor for første gang! Det bliver så fedt! Og det synes jeg ikke man kan på samme måde, som hvis de ved man er i behandling.

Der er selvfølgelig nogen der alligevel ved det, det kan man vist ikke komme helt udenom. Men min og kærestens chefer ved det og de er begge meget forstående, som skrevet i et indlæg før. Derudover har jeg én kollega der ved det, og kæresten lige så. J

Ingen kommentarer:

Send en kommentar