mandag den 8. oktober 2012

Når man bare gerne vil sove....

Nogle aftener er det virkelig træls og trættende at jeg SKAL vente med at gå i seng til kl. 22.00 så jeg kan tage min næsespray.
Igår kunne jeg have gået i seng kl. 20.30 hvis det skulle være - er så træt for tiden og trods jeg ligger mig på sofaen når jeg kommer hjem fra job, så var jeg stadig træt i går aftes.
Jeg kan jo selvfølgelig bare gå i seng, og sætte et ur kl. 22.00 og så kan jeg lægge mig til at sove igen bagefter, men det er jeg virkelig bange for jeg ikke kan, hvis jeg bliver afbrudt i  min søvn på den måde :-(

Tror virkelig at det tapper meget af min energi, at jeg fryser sådan, hele dagen igennem. Selv nu, hvor jeg sidder med en strop trøje, en tynd langærmet og en god cardigan udover igen, så fryser jeg :-(
Hertil morgen da jeg kørte på job havde jeg enda også min store Modström vinterjakke på, i bilen, men jeg måtte alligevel lige slå sædevarmen til og sætte varme på bilen.


Det er jo helt vildt! Ønsker mig nogle VARME tanker ;-) for det her er godt nok en smule træls!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar