tirsdag den 23. oktober 2012

Jeg føler mig som en Zombie

Jeg er simpelthen så træt for tiden. Jeg har så svært ved at komme ud af sengen om morgenen, og ville ønske, at jeg for alt i verden (næsten!) bare kunne trille om på den anden side og sove videre, under min dejlige varme dyne og uden et vækkeur der bimler og bamler hvert 3-5 min. fordi jeg skal op. Suk!
Jeg hader mit vækkeur, og jeg hader når klokken bliver 05.25, for der ringer det første gang. Jeg står som regel op omkring kl 05.50 - jeg er altså en af de mennekser, der ikke kan finde ud af at stå op første gang mit vækkeur ringer. Jeg skal have "tilløb", så det er altså derfor uret ringer første gang, så tidligt :)

Nå, nu nok om mit ikke-eksisterende venskab til mit vækkeur ;) Udover trætheden går det egentlig super. Jeg synes jeg begynder at få flere og flere mens-agtige smerter. Specielt kan jeg mærke dem i lænden. Det er et godt tegn har jeg fået at vide, og et tegn på at medicinen (gonal-f) virker. Jeg synes også godt jeg kan fornemme at der "sker noget" i min mave og med mine små ægbasser. Glæder mig til Fredag, og der er kun 2 dage til nu! Og ja, så GLÆDER jeg mig til WEEKEND! Så skal jeg nemlig bare lavet ingenting og sove :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar