mandag den 8. oktober 2012

Bivirkninger af næsesprayen

Nu har jeg efterhånden taget næsesprayen 3 gange om dagen i 9 dage og det går super fint med at huske den og tage den på de rigtige tidspunkter.
Dog sov jeg over imorgen og vågnede først 06.26 hvor jeg skulle have taget den kl 06.00 men jeg tvivler på der sker noget denne ene gang :)

Jeg er begyndt at føle mig rimelig oppustet og så er min bryster ømme og en smule større en normalt ;) Jeg kan til tider føle en slags halsbrand og sure opstød, men det er mest i forbindelse med når jeg bruger min elskede hulahopring :)
Udover ovenstående så fryser jeg VILDT meget for tiden. Der skal ingenting til, og jeg ser igennem hele dagen, frem til jeg skal i seng og ligge under min dejlige dyne med min varmepude ;) Det er simpelthen lykken når man fryser det meste af dagen :)

Jeg glæder mig stadigvæk utrolig meget til alt det der stadig venter os :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar