mandag den 29. oktober 2012

2. scanning af ægblærer

Lægerne sagde jo til scanningen i Fredags at de satsede på ÆU onsdag og ÆO fredag, and guess what - planen holder :) JUBIIII

Jeg var til scanning i dag, og det så rigtig flot ud. I venstre side var der en ægblære på, hold nu fast, 22 mm. Ellers lå de igennemsnit på 17-20 mm og nogle på 14 mm. Dem på 14 var lægen sikker på havde den korrekte størrelse (17 mm) på Onsdag. :) 
Lægen sagde til mig med et smil på læben, at det vist var godt jeg havde fået halveret dosisen af Gonal-F, ellers kunne det meget let være gået galt. 

Jeg glæder mig helt vildt til på Onsdag lige nu. Selvom jeg egentlig ved at jeg skal "dopes" på morfin, stikkes og prikkes i, måske have smerter osv. Men det slår mig ikke ud overhovedet! :) Jeg glæder mig, basta....

Jeg synes egentlig generelt at forløbet indtil nu har været 'let' at komme igennem. Ganske vist har jeg haft lidt bivirkninger af næsesprayen, men det har virkelig været småting, som man ikke rigtigt husker nu alligevel. Dog glæder jeg mig til at få taget æg ud på ondsag, da jeg virkelig kan mærke at de fylder godt i mavsen, og det gør lidt ondt nu. Kan næsten ikke overskue en hel arbejdsdag imorgen, men mon ikke jeg klare den når jeg har "fri" onsdag. ;)

2 kommentarer:

  1. Hej.
    Jeg vil foreslå dig at tilmelde din blog til bloglovin:)

    SvarSlet
  2. Hejsa

    Jeg har først set din besked nu. Jeg vil lige kigge på det, og se hvad det går ud på. :-)

    Tak for tippet.

    MVH
    Ønskebabyen

    SvarSlet