onsdag den 17. oktober 2012

Det ser godt ud

Jeg var igår den 17/10-12 til scanning på klinikken for at se om jeg havde reageret "korrekt" på nedreguleringen.
OG DET HAVDE JEG :-D Slimhinden var fin og tynd, og lægen kunne se en masse æg der lå klar til at vokse sig store og fine :) Så nu skal jeg starte på Gonal-F (sprøjte i maven) på Fredag, og så skal jeg trappe ned på næsesprayen, så fra og med på Fredag skal den kun tages 2 gange dagligt med 12 timers mellemrum.

Jeg glæder mig SÅ meget til at få min nattesøvn tilbage ;o) Nogle aftener har det virkelig været skide irriterende at man skulle vente oppe til kl. 22.00. Så fra på Fredag tager jeg det kl. 06.00 og kl 18.00. Gonal-F sprøjten vil jeg også tage kl. 18, så der ikke er så mange klokkeslet at huske på.

Jeg skal allerede op på klinikken til en ny scanning på Fredag den 26/10 :) Jeg er så spændt på at se hvordan jeg reagerer på Gonal-F'en og hvor mange scanninger der skal til, før jeg skal have taget æg ud.

Jeg er så glad, og kan virkelig begynde at mærke at det er snart. Om lidt under en månede kan vi forhåbentlig stå med en positiv test. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar