søndag den 21. oktober 2012

Det går super fint

Det går rigtig fint med at stikke mig selv. Den første gang var lidt svær, men derefter er det virkelig ikke noget problem. Man mærker virkelig næsten ikke nålen. Der hvor jeg egentlig synes man mærker det mest, er når nåles trækkes ud igen :)

Indtil videre, mærker jeg heller ikke de vilde bivirkninger af sprøjten. I går havde jeg dog en forfærdelig træls hovedpine, men det er jo ikke nødvendigvis pga. sprøjten, selvom jeg ikke har døjet med hovedpine længe. Dog har jeg en lille smule mens smerter, der sidder i lænden. Men jeg tolker det som værende pga. medicinen virker, og æggene dermed vokser J

Jeg er SÅ spændt på scanningen på fredag. Jeg er så spændt på at se hvor store æggene er blevet, og om de kan sige hvor lang tid jeg skal fortsætte med Gonal-F indsprøjtningerne, og om de på fredag kan sige hvornår de regner med jeg skal have taget æg ud. J
Som det ser ud nu, tager jeg alene op på klinikken på fredag, da det jo ”bare” er en scanning, og jeg synes det er dumt at kæresten skal tage før fri for det, da jeg dermed skal tage fri 1½ time før tiden på klinikken, da jeg bliver nødt til at køre hjem efter ham og så retur igen. J Det bliver underligt at tage derop alene, men det skal nu nok gå, og så er der jo weekend bagefter J

Ingen kommentarer:

Send en kommentar