onsdag den 10. oktober 2012

Forhåbentlig den sidste

Med den overskrift mener jeg, at det forhåbentlig er sidste gang i mange måneder, at jeg får min mens.
Den er nemlig kommet idag, en dag senere end forventet. Det er helt fint, da jeg var nervøs for om nedreguleringen kunne skabe noget rod på den front.
Jeg fik nemlig at vide på klinikken sidste gang, at nogle personer ikke fik deres mens til tiden eller slet ikke fik den, under deres nedregulering. Jeg er nu glad nok for den er kommet, for så føler jeg ligesom at det er et tegn på, at min krop altså fungerer helt som den skal. :)
Dog kunne det da også være rart at undværes sin mens, og undgå de skide trælse og dumme mens-smerter.

DERFOR, så kryds fingre for mig. For min kæreste. For os, om at dette er sidste gang jeg får mens de næste mange måneder.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar