fredag den 19. oktober 2012

Jeg er blevet stikker

Med andre ord, så er jeg startet med Gonal-F idag, som er den medicin der skal få mine ægblærer til at vokse sig store og fine.

Jeg har gået og sagt lige fra starten af, at det ikke var noget problem at stikke sig selv, og at JEG ikke havde noget problem med det. Men når man står i det, så er det lige pludselig noget andet.
Jeg er ikke særlig vild med nåle, men denne er jo så lille og fin. Trods det, stoppede min hånd lige før nålen ramte mit maveskind. Jeg blev ret overrasket, for jeg troede virkelig ikke det ville være et problem for mig. Jeg vil egentlig heller ikke kalde det et decideret problem, for det er det jo ikke. Jeg gjorde det jo lige bagefter. Det krævede bare liiiiiiige en dyb indånding og et mentalt spark bagi, imens en stemme inde i hovedet sagde; "Det er jo bare et lille stik, tag dig nu sammen" ;)

Det var jo slet overhovedet ikke slemt. Og hvor er det rart at sidde her bagefter, og tænke på at man nu er endnu et skridt i den rigtig retning! :) Det er så vildt, det er så DEJLIGT!!! :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar