fredag den 26. oktober 2012

Scanning af ægblærerne

Så er jeg hjemme igen fra scanningen og jeg er et stk. GLAD PIGE!!! :-D

I venstre side var der 5 æg og i højre var der 7 æg. De er alle imellem 10 og 15 mm. dog flest i den store ende. 
Jeg skal scannes igen på Mandag og hvis alt går som lægerne spår det vil, så skal jeg have taget æg ud på Onsdag og have lagt æg op igen Fredag. 
Det er så vildt og hvor blev jeg bare helt rørt da jeg lå der på briksen, og ikke mindst da jeg forlod klinikken. Tænk sig at vi er SÅ tætte på nu. 

Jeg skyndte mig ud og ringede til min kæreste, som ikke var med idag. Han blev også super glad, og da vi mødtes for at handle fik jeg et ordentlig smækkys og han kunne godt mærke på mig jeg var glad - med hans egne ord "du er jo helt høj" :-D Og ja, det ér jeg virkelig, også i den grad.......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar