torsdag den 14. februar 2013

Øv start på dagen!!

Jeg skulle jo til akupunkturbehandling i dag kl. 10.30, og jeg har i den anledning taget en fridag hele dagen, da det ligger midt i det hele.
Da jeg vågner her til morgen, lå der en sms fra min akupunktør - hun aflyste!

Jeg anede ikke mine levende råd og stod op med det samme. Noget skulle jeg jo have fundet på! Jeg skrev kort frem og tilbage med min akupunktør og jeg valgte at følge hende råd og ringe til dem hun forslog. Jeg fik fat i en kineserdame, der lød meget forvirret, de holdte nemlig fri idag.

Jeg valgte derfor at kontakte hende jeg overvejede at starte hos dengang, og det er jeg vildt glad for at jeg gjorde! Hun var simpelthen så sød og forstående. Hun har simpelthen presset mig ind i sit program i dag, da vi ikke kan nå det imorgen tidlig inden ÆU. Og så siger hun til mig, at på mandag når jeg er færdig med ÆO, skulle jeg køre direkte ud til hende, og så presser hun mig ind der og giver mig den afsluttende behandling.
Glæder mig simpelthen sådan til at møde hende, og ikke mindst takke hende af hele mit hjerte! :-D

Nu har jeg sat noget godt musik på, og vil gøre hele hytten ren, fra ende til anden, så jeg ikke skal spekulere over det de næste par dage, som temmelig sikkert kommer til at foregå i sengen! :) Kæresten har også fri idag, og er lige kommet ind af døren med en buket blomster - det er vel valentines dag <3 :o)

God dag derude allesammen, min er lige pludselig blevet bedre end jeg havde turde håbe! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar