søndag den 17. februar 2013

Smerter efter ÆU

Umiddelbart synes jeg det går bedre denne gang efter ÆU.

Jeg har ondt ja, men ikke så slemt som sidste gang - tænk sig hvor hurtigt man egentlig glemmer hvordan man havde det sidste gang?? Så er det godt man kan læse lidt tilbage ;-)

Jeg har stadig lidt ondt i underlivet, og har også lidt ondt i resten af maven og er oppustet! For pokker jeg er oppustet, og det kom i går. ØV! Jeg ville ønske jeg lige kunne dope mig med lidt morfin, det er skisme så dejligt smertestillende ;-)
Kunne godt mærke i går morges da jeg stod op, at morfinen var kommet ud af kroppen. Jeg tager maks dosis af panodil disse dage, for at lindre og for at jeg kan slappe lidt bedre af.

Udover det, tager jeg et lille glas sveskejuice om dagen for at forsøge at holde min mave igang denne gang. I sidste forsøg endte jeg jo også op med en gang forstoppelse og det ønsker jeg bestemt ikke denne gang!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar