fredag den 1. februar 2013

Første stik

Så har jeg lige taget første stik Gonal-F i dette behandlingsforsøg - skøøønt!

Til scanningen i Onsdags, hvor alt så fint ud, spurgte lægen ind til hvor mange æg jeg fik taget ud sidste gang og om jeg havde nogle gener ved det.

Jeg måtte jo så krybe til korset og fortælle at jeg havde ret ondt i maven i en hel uge efter ÆU, hvor jeg fik taget 13 æg ud.
Han synes det var mange æg, og mente at vi skulle prøve at arbejde hen imod et lidt færre antal æg denne gang, eftersom jeg reagerede sidste gang, som jeg gjorde.
Derfor skal jeg denne gang kun have 75 enheder Gonal-F i de første 3 dage, og derefter bliver dosisen skruet op til 112,5 enhed frem til ÆU. Sidste gang hed dosisen 112,5 fra start.

Jeg er meget spændt på hvordan det kommer til at gå og hvor mange æg der bliver.
Jeg har et mål der hedder et æg til oplægning og to i fryseren, hvilket jeg synes virker meget realistisk. Det vigtigste er jo selvfølgelig at der bare er ét super æg til oplægning, men det er alligevel fedt når man ved man har et ekstra forsøg (eller flere) i fryseren.
Vi har jo to æg i fryseren fra sidste forsøg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar