tirsdag den 12. februar 2013

Dato for ÆU og ÆO

Så kom jeg til sidste scanning og datoen for ægudtagning og ægoplægning er fastlagt.

Ægudtagning: Fredag den 15/2 kl. 9
Ægoplægning: Mandag den 18/2.

I dag scannede de 7 æg i venstre side og 5 i højre side. De lå i størrelsen 15-17,5 mm :)

Jeg havde egentlig troet at ÆU ville blive på torsdag, men jeg må lige vente en dag ekstra. Jeg kan jo ikke lade være med at sammenligne dette forsøg med sidste forsøg, og slet ikke da jeg startede hormoner samme dag (en fredag). Men i og med de valgte at give mig en lavere dosis hormoner de første tre dage, uden nytte, så tager det altså lidt længere denne gang :(

I og med at det er fredag jeg skal have taget æggene ud, kan jeg først få lagt dem tilbage igen mandag, da klinikken har lukket om søndagen. Jeg fik så at vide at jeg allerede skal tage den første dosis crinone søndag morgen - tænk sig jeg troede jo først at man skulle starte på det når ægget var lagt tilbage. Er spændt på om det gør nogen forskel ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar