mandag den 18. februar 2013

Det værste opkald vi kunne få :'(

Klokken 8:47 ringede min telefon. Mit hjerte stoppede kort med at banke og jeg var allerede på randen til at bryde sammen.

Vi lå stadig og sov, men af en eller anden grund, var jeg med et sæt lys vågen. Jeg tog den med en bævrende stemme og det var som jeg frygtede klinikken der ringede med dårligt nyt :'( Ingen af vores 14 æg havde delt sig korrekt - ikke engang bare ét ud af de 14!!

Ægoplægningen var aflyst!

Jeg kan slet ikke forstå det, og jeg brød fuldstændig sammen. Jeg lå og græd uafbrudt i 40 minutter. Min kæreste lå ved sig af mig og trillede også nogle tårer, men forsøgte bare at være der for mig. Jeg hulkede! :'( Vi stod først op klokken 12.30!!

Hvad er gået galt? Hvorfor deler de sig ikke korrekt? Hvad skal vi nu?
Vi sidder lige nu og afventer et nyt opkald fra klinikken. Imorges fik vi at vide at der allerede var lagt en ny plan for næste forsøg, og at de vil forsøge på en anden måde. Så min kæreste ringede derop i telefontiden nu for at spørge ind til det, og for at høre hvad der helt nøjagtig var gået galt med alle de æg. Sygeplejersken ville finde min journal frem og ringe til os i dag inden hun går hjem.  

Jeg kan ingenting - jeg bliver ved med at bryde sammen og græde :'( Jeg ønsker hellere en negativ bp end det her :'(

Ingen kommentarer:

Send en kommentar