fredag den 8. februar 2013

Spændt

Så står den på scanning imorgen. Jeg er viiiiiiiiiiiildt spændt!

Jeg kan godt mærke der sker noget med min krop og at der er noget der fylder mere end normalt i underlivet :) I dag har jeg haft en smule kvalme, som jeg også fik sidste gang, da æggene var ved at nærme sig den rettte størrelse. Synes bare at den først kom senere, end det har gjort denne gang.
Jeg har også en form for milde mens smerter indimellem, og håber det er et godt tegn - det mindes jeg ikke jeg havde sidste gang?!

Er spændt på om akupunkturen også har gjort noget ved mine æg, forstået på den måde at de måske vokser hurtigere denne gang. Og så er der jo antallet - jeg er så spændt men også vildt nervøs for hvor mange æg der mon befinder sig i min mave..

I får en update imorgen eftermiddag, og glæder mig til at komme med den :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar