torsdag den 7. februar 2013

4. akupunktur behandlig

Så har jeg i dag været afsted til den 4. akupunktur behandling og jeg ELSKER det simpelthen. Jeg glæder mig rigtig meget til den ugentlige behandling.
Det er bare så dejlgt afslappende at ligge på briksen i de 45 minutter, pakket ind i tæpper og med varmelampen på fødderne alt imens det blideste musik køre i baggrunden.

Jeg synes stadig at jeg kan mærke en ændring på min krop - jeg kan bare ikke helt forklare hvordan, men den er der altså. :)
hedder
Nu er vi så nået så langt i forløbet, at det forhåbentlig hedder ÆU og ÆO i næste uge. Det vil sige at jeg faktisk skal have hele to behandlinger i næste uge. En i samme døgn som ÆU og en i samme døgn som ÆO :-) men det ved jeg mere om på Lørdag når vi har været til scanning, og ved hvor store æggene er blevet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar