onsdag den 2. oktober 2013

Nyt til mor

Min dejlige kæreste og jeg havde 8 års dag for godt en måned siden. Hvor er det vildt, og hvor er de 8 år bare gået stærkt. Men sådan er det jo som regel - når man har det godt og dejligt, går tiden hurtigt :)

Min super betænksomme kæreste overraskede mig med et par super lækre Nike Free sko. Som han sagde, var det jo rigtig vigtigt at jeg havde noget ordentligt fodtøj og gå i, nu hvor jeg var gravid :) Så sød han er! Dog synes jeg modellen han havde købt til mig, så ret bred ud på min ellers smalle fod, så jeg besluttede faktisk at returnere dem og finde nogle andre. Jeg HADER at returnere gaver, men omvendt så er det jo også bedre at finde noget man så ved at man kommer til at bruge. Og det er kæresten jo heldigvis enig i. Jeg besluttede så, at han da også skulle have et par, så vi fandt begge et nyt par som vi kunne lide og fik dem bestilt. Jeg er SÅ glad for jeg byttede de andre til disse - er de ikke for fede? :)







Ingen kommentarer:

Send en kommentar