torsdag den 10. oktober 2013

Pusletaske

Så fik jeg endelig fat i den længe ønskede pusletaske. Jeg har helt fra før jeg blev gravid, vist hvilken jeg ville have. Eller i hvert fald fra hvilket mærke det skulle være. Modellen var ikke helt bestemt inden.
Men valget og min kærlighed faldt på en ByStroom - syntes simpelthen de er så flotte og lækre, og også en taske kæresten kan have over skulderen hvis det skulle være.

Modellen var jeg som sagt en smule i tvivl om, men efter jeg blev gravid, bestemt jeg mig for at det skulle være modellen BEA. Og det fortryder jeg ikke!
Der gik jo lidt sport i den, for at finde den billigst muligt, for hvem vil ikke gerne spare lidt penge?? :-) Jeg kunne desværre ikke deltage i deres lagersalg, som de afholdte for et par uger siden, øv! Men i stedet fandt jeg den på trendsales, kun brugt 5 gange. Og den ser jo ud som ny, og jeg slap med 500 kr fremfor de 799 den koster i butikkerne :-) Der medfølger lang strop, så den kan hænge over barnevognsstyret, pusleunderlag, toilettaske og flaskevarmer.

Jeg valgte den i sort, da barnevognen er sort, og sort går jo aldrig af mode ;o)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar