mandag den 14. oktober 2013

Sygemeldt

Ak ja, så blev jeg så også sygemeldt hele denne uge :-( Jeg synes virkelig det er noget pis. Jeg er så rastløs af bare at ligge herhjemme, og er frustreret over at jeg intet kan lave.

Henover weekenden er jeg begyndt at få ondt i lænden og hofterne hvis jeg laver det mindste. Lægen valgte derfor at sygemelde mig ugen ud, hertil morgen, da jeg også stadig døjer med plukveer hvis jeg er "for aktiv". 
Vi er lige gået igang med at skulle renoverer sove- og børneværelse, men jeg må lade kæresten knokle og nøj det giver dårlig samvittighed. Jeg vil så gerne hjælpe :-( 

Gud hvor er der lige pludselig lang tid til januar. Kan slet ikke forlis med at jeg bare skal ligge på sofaen og lave så lidt som muligt i løbet af dagen. 
Jeg skal til lægen på torsdag, så håber at hun har nogle gode råd til mig, og at en fysioterapeut evt. kan være behjælpelig, så jeg måske kan holde til at gå på arbejde, på deltid, indtil barsel. Det er mit største ønske lige nu.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar