tirsdag den 29. oktober 2013

3. JM besøg

Så fik jeg overstået 3. jordemor besøg, og det gik rigtig fint.

Lillemanden er skønnet til at veje 12-1300 gr. og har lagt sig med hovedet ned. Dette kan dog nå at ændre sig mange gange endnu, da han stadig har rigeligt med plads derinde. Han ligger med ryggen ud i mod min venstre side og benene godt oppe i nærheden af mine ribben i højre side. 

SF mål er 28,5 cm hvilket er helt fint. Vægten siger nu +6,5 kg.

JM sagde det er godt, at jeg har været sygemeldt og at jeg skal reagere på hvis mine plukveer kommer med fast interval. Hellere ringe en gang for meget eller en gang for lidt til fødegangen. 
Mine plukveer er dog aftaget en del her over de sidste dage, nu døjer jeg bare med at maven ofte bliver meget tung/oppustet/hård når jeg rejser mig og går rundt. JM mente at det ganske enkelt er fordi der bliver mindre plads. 

Vi talte om muligheden for at jeg kan tage på arbejde de timer jeg kan holde til, de dage hvor jeg kan mærke jeg har en god dag. Så jeg skal have ringet og talt med lægen om dette imorgen, og så må vi se hvad der sker. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar