torsdag den 31. oktober 2013

Den heldige vinder....

Blev mig! :-D

Jeg som ellers aldrig vinder noget, har nu vundet en konkurrence på facebook.
Tilbage i September månede deltog jeg i en konkurrence hos Min Barsel, og onsdag i sidste uge, blev jeg ringet op, at jeg havde vundet.
Jeg var helt rundt på gulvet, for jeg havde da glemt alt om den konkurrence igen, så det tog lige lidt tid før det gik op for mig ;-)

Jeg har vundet denne helt fantastiske startpakke fra Joha, til en værdi af 999 kr. Den indeholder følgende: 

3 stk. Joha bodystockings med lange ærmer. 
2 stk. wrap-around bodystocking med lange ærmer. 
2 stk. Joha babyhuer med bindebånd. 
1 stk. heldragt. Lukkes med lynlås fra halsen og ud i det ene ben. Dertil en ekstra trykknap i halsen. 
1 stk. Joha leggings. 
1 stk. Joha basis bluse. 
3 stk. MP strømper babystrømper med.






Jeg modtog pakken i tirsdags, og den er bare helt fantastisk! Altid super skønne Joha og super kvalitet. Vi er meget glade for tøjet herhjemme.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar