søndag den 29. september 2013

Lagersalg

I dag stod den på lagersalg, sammen med min storesøster. Jeg har simpelthen glædet mig så meget, og vågnede før vækkeuret ringede i morges og var bare frisk med det samme :-) Vi skulle til lagersalg hos Buksetrolden.dk i Randers - vi var dernede kl. 8.30 og dørene åbnede kl. 10.00. 
Der stod nok noget der ligner 50-60 mand foran os og inden dørende åbnede stod der vel over 200 bag os. Pyha! Da klokken nærmede sig 10.00, var jeg ret glad for der var en stol lige foran mig, som jeg lige kunne sidde og slappe lidt af på, inden "jagten" gik igang! Jeg begyndte at få hjertebanken, kvalme og blive svimmel. Bare tanken om alle de vilde kvinder der ville løbe ind og mase sig frem, det kunne jeg lige pludselig ikke overskue. Men det gik og det var slet ikke så slemt. 

Her er udbyttet, og jeg er godt tilfreds! :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar