fredag den 25. oktober 2013

Popper navlen ud

Ja det er jo et godt spørgsmål, og meget individuelt :)

Kæresten kørte forleden dag hånden over min mave og grinede sødt og sagde, nu varer det ikke længe inden din navle popper ud. Men jeg er ikke heeeeelt enig. Den har nemlig fået en ret sjov form ;)

Jeg har altid haft en forholdsvis dyb navle, og piercing i navlen. Piercingen tog jeg ud godt og vel et halvt år før jeg blev gravid.
Nu har min navle så ændret form, i takt med at maven er vokset, og man kan nu se begge huller fra navlepiercingen. Samtid er det nederste af min navle ikke så dyb mere, men så har jeg tilgengæld fået en "lomme" øverst i navlen, hvis det er til at forstå :o) Man skal nok egentlig se eller mærke det, før man forstår helt. hihi
Den begynder så småt at vende vrangen ud, men jeg er lidt i tvivl om den når at poppe ud eller om jeg undgår det ;o) Vi må se tiden an!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar