søndag den 27. oktober 2013

Update på mig

Jeg havde en fantastisk weekend, sidste uge. Fredag, Lørdag og Søndag, kunne jeg allerede fra morgenstunden mærke at alt var helt anderledes. Jeg følte mig ikke tung i maven eller noget som helst - tværtimod, føltes det hele så "let" og naturligt. Det er lidt svært at forklare, men det hele var bare perfekt.
I disse tre dage havde jeg minimalt med plukveer og jeg kunne holde til at lave lidt husligt arbejde og tage en tur i Bilka med min mor.

Det var jo næsten for godt til at være sandt tænkte jeg, men samtidig nød jeg det til fulde og var bare glad, glad, glad! Mine tanker kom jo hurtigt hen på min sygemelding og jeg tænkte yes!! måske udsigterne til at komme lidt tilbage på job er indenfor rækkevidde nu.

Men ak. Mandag fik jeg igen trælse plukveer og onsdag har det været ret så slemt. Jeg kunne ikke engang rejse mig fra sofaen, stige ud af bilen nede ved Rema1000 for at handle, eller gå mere en 15 meter uden at få en plukve :-(
Suk.... Begynder at tvivle på om det bliver bedre.. Glæder mig til at komme til jm på tirsdag, for at få en god snak med hende om det hele..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar