søndag den 3. november 2013

3D scanning

Vi var jo i Århus i fredags, til den længe ventede 3D scanning - ih hvor havde jeg glædet mig... Vi havde taget den kommende mormor, morfar og farmor med, og de glædede sig vist lige så meget som os selv.

Men det blev en kort affære og noget af en skuffelse. Lillemanden lå nemlig ikke med hovedet ned ad, som JM havde sagt i tirsdags at han gjorde. Så vi fik overhovedet ikke set hans lille fine ansigt :( Jeg var skuffet og ikke mindst ked af det. 
Vi fik selvfølgelig tilbudt en ny scanning om ca. 14 dage, men det er bare ikke det samme. Nu var vi der jo alle sammen :-(

Desuden skønnede hun ham til at veje 1633 gram ved scanningen, hvorimod JM havde skønnet ham til 12-1300 gram. Det kom noget bag på mig, at de var SÅ langt fra hinanden. Nu havde jeg jo lige vænnet mig til at han var en "lille fis", og det er han bare slet ikke alligevel nu. 

Er spændt på om han når at vende sig, til næste scanning!

1 kommentar:

  1. Det er jo altså kun godt at han vejer noget mere :/
    De taber sig jo den første tid, så de skal gerne have noget at tage af!

    SvarSlet