lørdag den 27. april 2013

Klinikken ringede ikke!!!

Det var den længste time ever! Jeg fik det fysisk dårligt af at sidde og kigge på min telefon i en hel time og håbe at den IKKE ville ringe, og det gjorde den heller ikke :-D 
Jeg kunne slet ikke forstå det, og noget inde i mig holdte også glæden en lille smule tilbage, for hvad nu hvis der kom en dårlig nyhed til os når vi kom op på klinikken? Puha, jeg var nervøs da vi sad i venteværelset.

Men min frygt blev gjort til skamme!! Sådan rigtig for alvor.. Begge mine to iglo æg havde overlevet og var klar til at blive lagt op. Jeg var så overvældet af glæde og kunne næsten ikke tro det var sandt. Ikke nok med det, så blev begge æg rost til skyerne af både laborant, læge og sygeplejerske.

Da de blev frosset ned var de henholdsvis 4 og 8 cellet, og imorges havde de delt sig så der var et 8 cellet og et 11 cellet. Inden de blev lagt op fik vi lov at se dem, og der kunne de ikke længere tælle hvor mange celler der var da de havde formeret sig endnu mere. :-D 

Det er så fantastisk og nu håber vi bare at minimum et af dem sætter dig fast! Så hvis du læser med, så kryds endelig fingre for os.. 


Jeg er SÅ klar til at ligge foran toiletkummen i 3 mdr. Bring it on!! ;-)


4 kommentarer:

  1. ahhh hvor godt!! Ros til dine æg ;) haha har det præcis på samme måde som sig angående at ligge foran toiletkummen, det er et godt tegn ;)

    Masser af held og lykke sendes til jer!

    /HM

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej HM

      Tusind tusind tak. Det betyder bare SÅ meget, at der er nogle derude som krydser deres fingre for os og hepper på os <3
      Det var nogle super æg og jeg håber bare så inderlig at bare ét af dem sætter sig fast!!

      Det vil glæde mig at skulle ligge foran kummen ;-) haha

      Mvh Ønskebabyen

      Slet
  2. Hepper selvfølgeligt på jer! Hååååber det sætter sig fast :))

    Det er ellers en rigtig god blog du har, checker den dagligt :)

    /HM

    SvarSlet
  3. Hej igen :)

    Tusind tusind tak - vi håber virkelig også at der er vores tur denne gang!! Håber de krydsede fingre hjælper os.

    Også et tak for de søde ord om min blog. Det er rigtig dejligt st hære der er nogle der læser med derude! :)

    Mvh Ønskebabyen

    SvarSlet