torsdag den 4. april 2013

Et lille pip

Hej alle sammen

Jeg véd det er længe siden jeg har opdateret jer herinde, men jeg har bare haft brug for en lang pause og oven i det, har vi haft så mange ting at se til :-)

Men nu vil jeg starte lidt op igen, efter en lang pause som jeg har nydt til fulde!

Jeg går i disse dage og venter på min mens. Egentlig skulle den være kommer i Onsdags, altså for 8 dage siden, men efter forrige forsøg, gik jeg 9 dage "over tid" med denne mens, så jeg forventer den egentlig først imorgen.
Dog har jeg ingen tegn på den er på vej, overhovedet. En graviditet har strejfet mine tanker, men det tvivler jeg nu på er det der er årsagen til den manglende mens. Kæresten og jeg har nemlig ikke været sammen ret meget mere end 4-5 gange, hvor de sidste 2 gange er indenfor de sidste 3 dage. Og de første 2-3 gange har været med en uges mellemrum ca. så jeg tvivler på det kan have først noget som helst med sig. Jeg er jo heller ikke klar over hvornår jeg har haft min ÆL, men hvis jeg havde den på det tidspunkt hvor jeg egentlig havde lidt murren i lænden, så sexede vi ikke rigtigt der omkring, så vidt jeg husker.

Så! Nu må den bare gerne vise sig, så jeg kan ringe på klinikken og tilmelde os til et fryseforsøg! :)

2 kommentarer:

  1. godt at høre fra dig igen :) Held og lykke og håber det bedste!
    /HM

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej HM

      Tusind tak! :)

      Mvh Ønskebabyen

      Slet