torsdag den 25. april 2013

Oplægningen lørdag

Lægen der skal ligge æg op på lørdag - hvis de overlever vel at mærke - er også hende der har taget dem ud ved begge forsøg, og lagde æg tilbage første gang.

Hun er sikkert helt vildt dygtig, og jeg er ikke i tvivl om hun kan sit job, men jeg bryder mig virkelig ikke om hende :-(
Det er også en af de ting der gør, at jeg er super nervøs for på lørdag. Jeg ville sådan ønske at det var en af de to andre læger der er deroppe, og som jeg rigtig godt kan lide, der skulle "have æren" denne gang, af at lægge æg op. Men jeg kan desværre bare ikke gøre så meget ved det, andet end at håbe på hun ved hvad hun laver - og selvfølgelig ved hun det, ellers var hun jo ikke ansat der. Men alligevel.. Jeg har bare en dårlig fornemmelse når det er hende!! ØV

Ingen kommentarer:

Send en kommentar