mandag den 6. maj 2013

Jeg tror ikke på det....

Nu er der kun 4 dage til blodprøve dag, jeg har ikke fået min mens, endnu, men jeg tror stadig ikke på at dette forsøg har båret frugt.

Jeg mærker ingenting, ikke engang bare et lille stik, niv eller jag. Slet ingen ting. ØV!  

Tror simpelthen jeg har tænkt for meget over det, trods et ihærdigt forsøg på at lade være!
Den lørdag vi kom hjem fra klinikken, hvor vi havde været oppe at få lagt æggene op, turde jeg nærmest ikke røre en lillefinger, da jeg frygtede alt hvad jeg gjorde, ville gøre så de ikke satte sig fast. Sådan fortsatte det lidt hen ad søndag og mandag også, men derefter blev det så småt bedre, og jeg kunne mærke jeg ikke tænkte lige så meget over, når jeg gjorde nogle ting.
Har jeg mon båret på noget der alligevel vejede mere end 10 kg, tænker jeg tit. For hold da op, hvor meget er 10 kg egentlig?? Det er jo et godt spørgsmål, når man står i situationen! Ja jeg kan ikke regne den ud i hvert fald.

Nu må det bare godt blive Fredag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar