onsdag den 17. april 2013

Hvor god kvalitet er æggene i virkeligheden?

Man gør sig jo en masse tanker op til hver evig eneste forsøg, og dette er ingen undtagelse, og slet ikke nu da det er noget vi aldrig har prøvet før, det vi skal igennem.

Ved sidste ICSI havde vi jo ingen æg til oplægning, fordi de ikke delte sig. Æggene var simpelthen af meget dårlig kvalitet, og det skyldes åbenbart Gonal-f som jeg ikke reagere korrekt på.
Jeg fik af lægen at vide, at det heller ikke havde set for godt ud i mit første forsøg, men der var trods alt et til oplægning og to til fryseren.


Nu kan jeg bare blive i tvivl om hvor vidt æggene også ér gode nok?! Jeg bliver helt nervøs for at de kun har været "nogenlunde" men man har valgt at forsøge at fryse dem ned? Men på den anden side, vil de vel kun fryse "super-æggene" ned?? Jeg er lidt forvirret lige nu tror jeg.. :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar