tirsdag den 16. april 2013

Et eller to æg?

Da vi har to æg på frys, bliver de begge to taget op da de ligger i samme strå. Muligheden for at de begge overlever optøningen er der, og hvad så?

Jeg tror at vi har besluttet os for at få lagt dem begge op, hvis de overlever, og klinikken vil være med til det. Jeg vil simpelthen ikke turde risikerer kun at få lagt et op, og så smide det andet ud. Tænk nu hvis det man smider ud er det gode æg som ville have sat sig fast? Jeg ved godt at man aldrig ville finde ud af det, men tanken er der stadig, og det ville jeg simpelthen ikke kunne bære.

Ved at få lagt to æg op, er chancen/risikoen der også for at de begge sætter sig fast, og man så skal have tvillinger. Grunden til jeg vælger både at skrive chancen og risikoen, er fordi jeg egentlig umiddelbart ikke ønsker tvillinger. Men igen, "må man tage hvad man kan få" - GROFT SAGT! Og skulle det ende ud i en tvillingegraviditet, så er det bare meningen med det hele, og så er det sådan det er! <3 :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar