søndag den 14. april 2013

Scanning på fredag


Så er der mindre end en uge til den første scanning.
 
Jeg har ikke de vilde forventninger, udover at jeg selvfølgelig håber at det hele ser ud som det skal, og at der er et fint stort æg :-) Jeg er dog lidt nervøs for at det ender med minimum en til scanning, før de kan sætte dato på for ÆO.

Vi har jo valgt at bruge vores fryseæg denne gang, og det ved jeg egentlig ikke så forfærdelig meget om må jeg indrømme. De næste par dage har jeg tænkt mig at bruge på at læse lidt mere om det, og om andres erfaringer/historier om sådanne et forløb.
Jeg ved bare med mig selv, at jeg lige pt. et fuldstændig afklaret med at risikoen for at vores æg ikke overlever optøningen er der. Hvor stor chancen er for overlevende æg, vil jeg også undersøge en af de nærmeste dage. :-)
Og hvis de ikke overlever, jamen så kan vi heldigvis melde os til et nyt ICSI forsøg med det samme jeg får min mens. På denne måde, når vi ikke at få en pause, men fortsætter nærmest bare direkte til et ICSI forsøg. :-)

2 kommentarer:

  1. Krydser fingre for at skanningen går godt :)

    Og selvfølgelig også for at æg overlever optøningen :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Fru Roed

      Tusind tak for det - jeg er meget spændt, men forventer som sagt ikke noget. :-)
      Det bliver dejligt at prøve et forsøg, der ikke kræver så sindsygt meget af en.

      Mvh
      Ønskebabyen

      Slet