fredag den 19. april 2013

Scanning overstået

Så har jeg været til scanning på klinikken.

Det var en tur med mange følelser denne gang, og jeg sagde til min kæreste da vi gik op af trapperne til afdelingen, at jeg havde mest lyst til at vende om og løbe min vej!
Jeg tror det er grundet alt det der skete i sidste forsøg, og grundet første gang vi ville have brugt vores fryseæg, (i november) hvor vi blev fejlinformeret. Jeg havde en knude i maven!

Nå, men jeg løb jo selvfølgelig ikke væk ;o) Vi kom ind til den læge jeg allerhelst ville ind til, og det var rart. Hun kiggede hurtigt min journal igennem, og konstaterede at æggene vi havde i fryseren var fra vores første ICSI forsøg. Jeg nikkede og sagde at der jo ikke var nogle æg sidste gang. Og da jeg havde sagt det, måtte jeg lige synke en ekstra gang, for lige pludselig pressede tårene sig bare på, og jeg kunne havde givet mig til at tude!
Jeg er jo egentlig kommet over det, men det at være på klinikken igen, var bare ret hårdt fandt jeg ud af, da jeg forbandt det med sidste forsøg. Lægen og sygeplejersken kunne god mærke på mig at vi ikke lige skulle tale mere om det lige der, så jeg gik ind og gjorde mig klar til scanningen.

Mit æg var "kun" 12 mm. og min slimhinde var 5,3. Tallene passer i og for sig fint sammen, men vi kunne konstaterer, at min cyklus denne gang i hvert fald ikke ville være 28 dage. :-(
Jeg skal derfor scannes igen på mandag, og hvis alt er som det skal være der, skal jeg tage ovitrelle mandag aften, og så skal jeg havde lagt fryseæg op lørdag den 27.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar