mandag den 22. april 2013

Kryds fingre!!

Så var jeg til sidste scanning. Den viste et fint æg på hele 18 mm, så det er vokset godt siden i Fredags :) Så indtil videre hedder det ægoplægning på lørdag kl. 11.30, og så skal jeg tage ovitrelle (ægløsningssprøjten) i aften kl. 21.00.

Jeg er MEGET nervøs og bange for at de ringer igen denne gang. Hvis ikke æggene overlever optøningen ringer de til os imellem kl. 08.00 og 09.00 på lørdag. 
Denne gang står jeg op kl. 08.00, så jeg er vågen og "klar" i hovedet hvis de ringer. Sidste gang lå jeg jo og sov da min telefon lige pludselig ringede, og det var ikke en sjov måde at vågne på.

Tiden må meget gerne gå STÆRKT lige nu, for nerverne sidder godt nok uden på tøjet. Vi har meget brug for alle de krydsede fingre vi kan få, så hvis du læser med så send os en tanke på lørdag og kryds fingre for os.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar