lørdag den 20. april 2013

Andres erfaringer med fryseæg

Jeg har siddet og søgt lidt viden på diverse baby-forums ang. brugen af fryseæg. Man kommer godt nok til at læse mange forskellige historier omkring det, dog er de fleste heldigvis positive!
Jeg har nu læst om mange hvor de fleste af deres æg har overlevet optøningen. Faktisk har jeg ikke læst om særlig mange hvor der ikke var baret ét æg der overlevede, og dét i sig selv er jo fantastisk.

Jeg faldt over en bruger på et baby-forum der skrev dette:
 
Min læge mente, at det hos nogle kvinder er lettere at blive gravid efter fryseforsøg, da det kan være svært både at modne æg optimalt og lave en optimal slimhinde i samme cyklus (som ved et friskt forsøg). Har også kun hørt at hvis æggene overlever optøningen er der lige så gode chancer som ved friske ÆO.


 ....og det er da fantastisk læsning, og sød musik i mine ører :) Og egentlig synes jeg også at det lyder ret logisk. Jeg håber det er en teori vi kan være med til at bekræfte om et par uger.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar