torsdag den 21. november 2013

3. lægebesøg

I tirsdags var jeg til 3. lægebesøg og det gik super fint. Vægten siger +7,9 kg hvilket jeg er ganske godt tilfreds med, og fik også en fin kommentar med fra lægen som sagde 'hold da op, det var ikke meget du har taget på!' :-)
Bt. var rigtig fint, fin hjertelyd hos lillemanden, urinprøve var blank og SF mål er 29 cm. Hun mærkede mig også lidt på maven og kunne slet ikke finde ud af hvordan lillemanden ligger. Han er altså en værre drillepind!!

Vi skulle egentlig have været til 3D scanning i mandags, men det er rykket til imorgen. Mere om det i et andet indlæg. Det er bare så I tror jeg ikke har glemt at skrive om det. Jeg tror stadig ikke han har vendt sig med hovedet ned af, så tror desværre ikke vi får noget ud af den scanning.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar